lebih hot dari fasha sanda.lebih ngetop dari inul dratista



hari ni gua nak balik kampung.berapa purnama dah tak jejak kampung halaman tempat tanah tumpah darah gua.eceh.baru sebulan kot.tapi rasa macam dah lama sangat.mungkin sebab tekanan di tempat kerja membuatkan gua kepingin lari dari hiruk pikuk hutan batu kota raya dan kembali ke dakapan hutan rimba semulajadi.walau untuk seketika.rindu juga pada asam pedas dan ikan goreng berlada air tangan mak gua.terbaek.ikan berlada tuh kalau makan dengan sup ayam lagi meletop.meleleh air mata sambil makan.ahaha.mental pulak.rindu juga nak bertepuk tampar sepak terajang maki hamun dengan adik gemok dan adik kurus gua.kalau abang besar gua ada lagi meriah.macam WWE Royal Rumble boleh jadi.aha.rindu juga nak bermalas-malasan di kampung sambil-sambil duduk depan rumah menyumpah seranah mat-mat motor yang tak pernah nak fikir susah payah mak bapak nak persiap barang-barang untuk kenduri arwah,tempah tukang gali kubur dan mencari batuan kapur marmar mahupun granit  untuk dibuat penanda di kubur nanti.jadah apa seronok bawak motor ekzos buluh,tayar terangkat,macam pelesit.ilmu terlebih salah guna.dosa pun mak bapak tanggung lagi.oh dunia.ingat kawan-kawan.kelajuan membunuh.uh.mental lagi sekali.rosak suasana.


gua nak lari dari tekanan kerja tapi gua balik kampung bawak sekali kerja.apahal?gila.dapat rasa dah hujung minggu gua masih tensi.tetapi tempat dan ketika peristiwa sahaja berbeza.nak-nak pulak gaji gua tak clear lagi.nice.







 

hot kan?






kata papan kekunci : pulang ke pangkuan keluarga melampiaskan rindu.rindu di sini bagaimana?eh?
papan kekunci berkata lagi : tilam angin jangan lupa.kempiskan lipat-lipat masuk beg.boleh apung-apung dekat jeram.aha.nice.

0 maki hamun:

Post a Comment