tiada kudrat dan upaya.kerdil di bumi tuhan.



gua baru je jejak tilam angin gua.baru balik dari menambah isi perut dengan makanan pasar malam bersama gadis gua.letih oh.dengan semalam gua tak cukup tidonya bertungkus lumus bergelumang buat drawing untuk submission.alih-alih.kau tahu apa jadi?submission untuk itu postpone.beron betul.mata gua sangap gila time kerja tadi.dah tu.seorang umat ni boleh pulak cuti time-time banyak kerja begini.hangin.apsal gua tak hangin pulak kalau dah kerja dia gua yang kena buat?!setan.menyirap sirap gua.tapi.nasib.murah rezeki.macam tau-tau aje gua dah tak berduit.akak yang seorang ini bawak makan-makan untuk kitaorang.nasi minyak beb.lauk ayam masak apajadahguapuntaktau dengan daging masak lada hitam.peh.kecur liur tak?superb beb.ini series!terubat jugakla hati panas gua.cukup cerita untuk hari ini.

untuk beberapa hari lepas dan sehingga hari ini tengah panas tentang seorang blogger yang mengeluarkan kenyataan berbau hampeh tentang Almarhum Sultan Johor yang baru sahaja mangkat.gua tak nak story banyak pasal ini.tidak sekali untuk gua link kan apa yang blogger ini maki kepada umum.karang tak pasal-pasal gua pun kena kait sekali sebab menghasut ke hape.kau dan kau yang bijak pandai boleh cari sendiri.pakcik gugel dengan jiran dia boleh tolong cari untuk kau.satu je gua nak cakap.kauorang punya mulut punya tangan memang kauorang punya suka apa kau nak cakap apa kau nak taip apa kau nak karang.tapi.beringat sedikit boleh?jangan hati kau ada perasaan nak tunjuk bagus dan hebat.jangan tunjuk kepala kau besar.kita melayu ada adat dan adab.kita islam ada hukum hakam.apa jugak kau buat jangan belakangkan agama dang bangsa.memberontak seperti mana pun jiwa kau tetap bukan semua kau boleh jaja sana dan sini.ada benda kau perlu simpan untuk diri sendiri.siapa pun si mati semasa hayat bukan untuk kau persoal.sekarang urusan dia dengan tuhan.kau jangan nak memandai jatuh hukum itu ini.kau tuhan?tidak bukan?kau pun nanti akan mati.banyak-banyak kan amal.eh.gua emo pulak.ah.sudahla.

banyak pulak gua mencarut.tadi baru ingat nak buat post sempoi-sempoi pasal gua penat.tapi melarat jugak tiga perenggan.terima kasih cikgu BM sekolah gua sebab dia gua pandai mengarang.dah mula karut.dah.





kala senang senggang lenggang nanti gua nak buat post pasal batu kat atas nih.bukan sebarang batu tu.keras.ini series!gua basuh kaki dulu.siap siaga nak tidur selepas main PES2010 nanti.esok ada kerja berat.tacap drawing guna artline hitam 0.4 dan tangan tanpa bedung.sekian.

0 maki hamun:

Post a Comment