pelepapp!

kao orang pernah rasa rilek serilek rilek nya macam di awang awangan punya rilek macam nak terapung-terapung dia punya ringan beban macam bayi baru lahir dia punya kudus suci tiba-tiba sekelepaaapp! tertimpa beban atas bahu kao sampai sesak sempit nafas kao tercungap-cungap hongeh berombak dada menahan tekanan.pernah?

gua sedang.cilakak..punye rilek gua dari pagi tadi melayan fesbuk-conteng kertas-belek pelan-berak-mengulor-layan fesbuk-main zoo-tido-bangun-santap nenas campur asam tup-tup dia dia port tepi meja gua 

beliau - ..pot.pet.pot.pet..i'm not happy..pot.pet.pot..tomorrow by 10am..
gua - gua angguk-angguk geleng-geleng..capai pensil mekanikal tangan kanan tangan kiri capai artline biru laot zeropointfour kasi cocok mata beliau sambil tempik dekat telinga "encik tak nampak gua sebok?!" kemudian dengan padu kasi sebijik buku lima dekat perot.selesai.gua senyum nipis tengok beliau menggelupur atas lantai dan berlalu pergi cari port tido laen.

okeh.part tulisan kaler kelabu tu gua tipu.


0 maki hamun:

Post a Comment