khayal khayalan

aku sekarang sedang khayal dalam dunia yang aku sendiri tak tau di mana hujung pangkalnya, di mana utara selatan nya apatah lagi mana kepala mana bontotnya.ini serius.dah macam orang angau pun ada.tapi aku makan kenyang je.siap tambah lagi.mandi pun berejam jugak dalam bilik air.banyak yang aku nak carutkan dan sama banyak juga kerja yang perlu disiapkan.tapi.walaupun sepatutnya aku sedang bertungkus-lumus menyiapkan kerja bertimbun,aku masih tidak bergerak.tidak beranjak sedikit pun.dalam kepala tidak sedikit pun bimbangkan dateline yang perlu dikejar.tidak sedikit pun hairankan pembaca berita di tibi yang asyik berceloteh macam orang syok je nak dengar.lagilah tidak amibil peduli dengan politikus-politikus yang ralit berbalah tentang itu dan ini.tidak juga terbias dengan pertengkaran warga pangsapuri yang berebutkan parkir kereta.anak jiran sebelah menangis meraung melalak mintak susu pun aku tak endahkan.apa masalah aku?sakitkah aku?kacau kah jiwaku?mental kah aku?tolong.tolong. . . . sayup . . .








* * *

organ badan yang satu ini memulas-mulas.meronta-ronta isi tubuh ingin bebas.proses yang sangat asas dan ringkas.menitis peluh-peluh, terketar nafas...aku mahu berak!shhh...

0 maki hamun:

Post a Comment