malam pertama

helo-helo gua ucapkan.assalamualaikum konco-konco berempat dan juga pembaca senyap-senyap suda yang lain..setelah beberapa hari berkabung hari ini gua kembali seperti sediakala.err..topik hari ini agak panas sedikit.bukanla panas macam engkau duduk kat gurun ataupun macam makan mi segera cap mamee slurrrpppp kari berapi, nak kene panggil bomba bagai.bukan ok bukan.panas dia ni boleh bikin kontroversi sehebat kontroversi yang dicetuskan oleh goyang gerudi inul.ini nak cerita kisah malam pertama gua.ye.pertama bukan kedua ketiga dan seterusnya.harap bertenang.sebelum tu nak di beritahu di sini kisah ini mungkin mengandungi sedikit sebanyak unsur-unsur kedewasaan yang mana tidak sesuai untuk bacaan para muda belia yang berumur kurang dari 20tahun.seriyes-seriyes.bimbingan ibu bapa di perlukan bagi mereka yang masih berdegil untuk membaca kisah malam pertama ini.

 Al-kisah

gua jumpe dengan dia dekat pasaraya dalam sebuah pusat beli dan blah yang terkenal.pandangan pertama je gua dah tangkap syahdu dengan dia.memang sempurna.idaman orang kata.gua usha je dia.tenung je.tatap je.nak tegur gua takut-takut berani.hajat di hati memang gua nak roger mak ayah kat kampung  suruh pinangkan.tapi apakan daya masa itu gua tak berkemampuan lagi.kempunan gua.tak mengapa.bukan rezeki gua.masa berlalu.sekali lagi gua jejak kaki ke pasaraya yang sama.gua jumpa lagi si dia!wah!jodoh?gua saspek dia keje kat sini ah.apsal gua bengap sangat tak soal selidik.haih.tapi kali ni gua datang dengan persiapan yang cukup.ilmu penuh di dada beb.gua pinangkan dia.dengan mas kahwin + wang suapan /sogokan/saguhati kepada tok kadi dan para saksi berjumlah RM39.90 tunai gua berjaya memiliki si dia idaman gua.peh.gua tak cakap banyak dah lepas tu.angkut balik rumah terus.darah manis orang tua-tua kata.dalam bilik.berdebar beb.bayangkan betapa gua bersusah-payah nak memiliki dia.bukan senang.banyak dugaan gua tempuh.saje gua tak cerita kat sini je.uh.tapi akhirnya apa yang gua idamkan gua dapat juga.lepas semuanya sedia maka tercetuslah sebuah kejadian, aksi belai-membelai,kasih-mengasihi di antara aku dan dia.sungguh nikmat yang dikecapi tak terluah dek perkataan, tak tercapai dek akal pemikiran ( part ni korang kene guna imaginasi sendiri.ikut suka korang nak bayang macam mane, style ape dan bla bla bla ) gua tak tau la aksi tu berlanjutan berapa lama.tapi nak bagitau yang sepanjang malam gua berdakapan dengan dia.peluk erat tak lepas.kalo ikutkan, pagi memang gua tak bangun pergi keje dah.nak sentiasa bersama si dia.melayari bahtera.ecehwah.memang gebu beb.empuk, sedap, dan lembut bangat untuk dipicit-picit, diramas-ramas mahupun digomol-gomol.eh.apsal?terlampau lucah?engkau tau aku cakap pasal ape ni?pasal malam pertama okeh.memang macam ni ah kan.ni gua nak kenalkan dengan si dia yang dah mencuri hati gua dan berjaya buat gua menghabiskan duit gua semata-mata nak memilikinya.jeng jeng jeng .












eh.mane gambar..




















takde jugak?























haa..sikit lagi...op.jap.jangan tengok lebih-lebih okeh.gua jeles.gua cocok mata engko nanti.ingat.nah..












eh.mane orangnya?orang mana?siapa pulak nih.ni la dia.ahaha.gua citer kisah malam pertama gua tido atas tilam baru gua.tilam angin nih.sedap oo.hoho.yang lama dah leper tinggal sarung je.tu yang gua angkut baru.haha.jangan marah aa.sesape yang mengharap nak baca cite lucah dekat sini gua mintak maap la.bukan gua nak perkotak-katikkan engkau.mana la tau kot-kot ada yang betul-betul cari cite pasal malam pertama sekali sampai pulak kat blog picisan gua nih.huhu.

op.bos datang. → Alt + F4

. . . 

0 maki hamun:

Post a Comment