cubaan memecah rekod dunia

sabtu ini tidak seperti sabtu-sabtu gua untuk setahun yang lepas.yang mana walaupun hari sabtu walaupun gua tidak ke pejabat dan walaupun gua berseronok berjimba di luar bersama kawan-kawan dan gadis gua, kepala gua masih berat memikir pasal kerja.tetapi tidak sabtu yang ini.sabtu ini kepala gua terasa ringan tanpa sebarang pemikiran serius.yang gua fikirkan hanya kosong.ya.kosong.dan.pemikiran sebegini membolehkan gua melakukan percubaan untuk mengatasi rekod dunia.dalam acara tido.siang tadi dengan jayanya gua bangun tidur pukul enam petang.itupun selepas gua tidur pukul satu pagi sebelumnya.itu bermakna gua telah mengsia-siakan 16 jam hari sabtu gua hanya dengan tidur!tahniah gua ucapkan untukk diri sendiri.

gua rasa gua dah boleh compete untuk pegang status tidur paling lama.tapi.bila gua gugel kan hasrat gua tu gua jumpa pesaing gua.nampaknya jauh lagi cita-cita gua nak pegang title king dalam acara tidur.sigh~

0 maki hamun:

Post a Comment